Zwroty, reklamacje, gwarancja

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij poniższe oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna Pobierz >

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, jeśli jest to drewniana skrzynia należy użyć nowych zszywek, gwoździ czy śrub (żeby skrzynia bezpiecznie dojechała, nie należy używać starych zszywek!).

Czas na zwrot: 14 dni

Adres do zwrotu:
GierArt Michał Giera
al. Jana Pawła II 41b
05-250 Radzymin
kom. 690 008 171

 

 

Reklamacje

Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości skrzyni w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem przysługuje Państwu prawo do reklamacji. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy ( kontakt@gierart.pl) lub telefoniczny ((+48) 690 008 171).

 

REKLAMACJA Z POWODU USZKODZENIA PRZESYŁKI

Zasady postępowania w przypadku uszkodzonej przesyłki:

1. Spisz z kurierem protokół szkody w dniu doręczenia paczki i przyślIj  nam jego skan w ciągu 3 dni (dotrzymanie tych terminów jest warunkiem uznania reklamacji).

Protokół należy spisać w momencie doręczenia paczki!
Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej w dniu doręczenia paczki i poproś o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. (Uwaga! Kurier może przyjechać w ciągu 7 dni, ale telefoniczne zgłoszenie szkody musi być dokonane w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!)
Numer telefonu do firmy kurierskiej DPD: 801 400 373 czynny do godziny 2000

W protokole 
a) opisz szkodę (np. stłuczenie, uszkodzenie lustra, szkoda całkowita)

b) zaznacz kluczowe cechy opakowania
- drewniana skrzynia

- karton
- folia bąbelkowa, 
- styropian, 
- plastikowe narożniki;
- oznakowania ostrzegawcze: „UWAGA LUSTRO!”, „ostrożnie szkło” umieszczone w centralnej części paczki

Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji!  
Na jego podstawie wykonujemy nowe lustro, a sami dochodzimy odszkodowania.

2.  Zwracane lustro zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. 
Jeśli jest to drewniana skrzynia użyj nowych zszywek, gwoździ czy wkrętów. 

(Nie używać starych zszywek!!!).

3  Zadzwoń do nas (tel. 690 008 171), zamówimy kuriera, który przyjedzie po odbiór paczki.

 

REKLAMACJE GWARANCYJNE

Sprzedawane przez nas towary objęte są dwuletnią gwarancją. W tym czasie można składać reklamacje dotyczące wad zakupionego towaru. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez kupującego poprzez niewłaściwe użytkowanie.

  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy mailowo lub telefonicznie. Reklamacja powinna zawierać:
    - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego;
    - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji;
    - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego;
    - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację;
    - Numer konta bankowego na które zostaną zwrócone pieniądze w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W przypadku gdy zakupiony towar jest wadliwy, możesz:     

  • żądać wymiany towaru na nowy;
  • żądać naprawy wadliwego towaru;
  • żądać obniżenia ceny;
  • lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna.

Sprzedawca ma prawo odnieść się do Twojego żądania i zaproponować inne rozwiązanie (z powyższych) jeśli Twoje żądanie jest niemożliwe do spełnienia lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów.

Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie: 690 008 171
lub na adres mailowy: kontakt@gieradesign.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl