Zwroty, reklamacje, gwarancja

Linia

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij poniższe oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna >

Czas na zwrot: 14 dni

Adres do zwrotu:
GierArt Michał Giera
al. Jana Pawła II 41b
05-250 Radzymin
kom. 690 008 171

Linia

Reklamacje

Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości skrzyni w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem przysługuje Państwu prawo do reklamacji. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy ( kontakt@gierart.pl) lub telefoniczny (+48 690 008 171).

REKLAMACJA Z POWODU USZKODZENIA PRZESYŁKI

Zasady postępowania w przypadku uszkodzonej przesyłki:

1. Spisz z kurierem protokół szkody w dniu doręczenia paczki i przyślij  nam jego skan w ciągu 3 dni (dotrzymanie tych terminów jest warunkiem uznania reklamacji).

Protokół należy spisać w momencie doręczenia paczki!
Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej w dniu doręczenia paczki i poproś o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. (Uwaga! Kurier może przyjechać w ciągu 7 dni, ale telefoniczne zgłoszenie szkody musi być dokonane w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!)
Numer telefonu do firmy kurierskiej DPD: 801 400 373 czynny do godziny 20.

W protokole 
a) opisz szkodę (np. stłuczenie, uszkodzenie lustra, szkoda całkowita)
b) zaznacz kluczowe cechy opakowania
- drewniana skrzynia;
- karton;
- folia bąbelkowa; 
- styropian;
- plastikowe narożniki;
- oznakowania ostrzegawcze: „UWAGA LUSTRO!”, „Ostrożnie szkło” umieszczone w centralnej części paczki.

Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji!
Na jego podstawie wykonujemy nowe lustro, a sami dochodzimy odszkodowania.

2. Zwracane lustro zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. 
Jeśli jest to drewniana skrzynia użyj nowych zszywek, gwoździ czy wkrętów. 
(Nie używaj starych zszywek!!!).

3. Zadzwoń do nas (tel. 690 008 171), zamówimy kuriera, który przyjedzie po odbiór paczki.

Linia

Gwarancja i reklamacje gwarancyjne

Sprzedawane przez nas towary objęte są dwuletnią gwarancją. W tym czasie można składać reklamacje dotyczące wad zakupionego towaru. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez kupującego poprzez niewłaściwe użytkowanie.

  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy mailowo lub telefonicznie. Reklamacja powinna zawierać:
    - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego;
    - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji;
    - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego;
    - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację;
    - Numer konta bankowego na które zostaną zwrócone pieniądze w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W przypadku gdy zakupiony towar jest wadliwy, możesz:

  • żądać wymiany towaru na nowy;
  • żądać naprawy wadliwego towaru;
  • żądać obniżenia ceny;
  • lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna.

Sprzedawca ma prawo odnieść się do Twojego żądania i zaproponować inne rozwiązanie (z powyższych) jeśli Twoje żądanie jest niemożliwe do spełnienia lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów.

Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie: 690 008 171
lub na adres mailowy: kontakt@gieradesign.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl