Zwroty, reklamacje

Linia

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij poniższe oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna

Czas na zwrot: 14 dni

Adres do zwrotu:
GD Aleksandra Giera
ul. Komunalna 6
05-250 Radzymin
kom. 690 005 501

Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ lustra robione na indywidualny wymiar nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Linia

Reklamacje z powodu uszkodzenia przesyłki w transporcie

Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości skrzyni w dniu odbioru przesyłki. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem przysługuje Państwu prawo do reklamacji. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy (sklep@gieradesign.pl) lub telefoniczny (+48 690 005 501).

Zasady postępowania w przypadku uszkodzonej przesyłki:

1. Spisz z kurierem protokół szkody lub poprzez formularz na stronie dpd protokol.dpd.com.pl w dniu doręczenia paczki i przyślij  nam jego skan w ciągu 3 dni (dotrzymanie tych terminów jest warunkiem uznania reklamacji).

Protokół należy spisać w dniu doręczenia paczki!
Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej na stronie protokol.dpd.com.pl w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!)
Numer telefonu do firmy kurierskiej DPD: 801 400 373 czynny do godziny 19.

W protokole 
a) opisz szkodę (np. stłuczenie, uszkodzenie lustra, szkoda całkowita)
b) zaznacz kluczowe cechy opakowania
- drewniana skrzynia;
- karton;
- folia bąbelkowa; 
- styropian;
- plastikowe narożniki;
- oznakowania ostrzegawcze: „UWAGA LUSTRO!”, „Ostrożnie szkło” umieszczone w centralnej części paczki.

Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji!
Na jego podstawie wykonujemy nowe lustro, a sami dochodzimy odszkodowania.

2. Zwracane lustro zapakuj bezpiecznie najlepiej w oryginalne opakowanie. 
Jeśli jest to drewniana skrzynia użyj nowych zszywek, gwoździ czy wkrętów. 
(Nie używaj starych zszywek!!!).

3. Zadzwoń do nas (tel. 690 005 501), zamówimy kuriera, który przyjedzie po odbiór paczki.

4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni, brak odpowiedzi z naszej strony po tym terminie jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.

5. W przypadku uznanej reklamacji możesz:

  • żądać wymiany towaru na nowy, taki sam jak zakupiony;
  • żądać naprawy wadliwego towaru;
  • żądać obniżenia ceny;
  • lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna lub gdy nie jesteśmy w stanie odtworzyć zamówionego przez Ciebie towaru (np. w przypadku produktów z wyprzedaży).

Linia

Reklamacje gwarancyjne

Sprzedawane przez nas towary objęte są dwuletnią gwarancją

W tym czasie można składać reklamacje dotyczące wad zakupionego towaru. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez kupującego poprzez niewłaściwe użytkowanie.

  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy mailowo lub telefonicznie. Reklamacja powinna zawierać:
    - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego;
    - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji;
    - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego;
    - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację;
    - Numer konta bankowego na które zostaną zwrócone pieniądze w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W przypadku gdy zakupiony towar jest wadliwy, możesz:

  • żądać wymiany towaru na nowy;
  • żądać naprawy wadliwego towaru;
  • żądać obniżenia ceny;
  • lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna.

Sprzedawca ma prawo odnieść się do Twojego żądania i zaproponować inne rozwiązanie (z powyższych) jeśli Twoje żądanie jest niemożliwe do spełnienia lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów.

Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie: 690 005 501
lub na adres mailowy: sklep@gieradesign.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium