Lustro Plama no.3 – o organicznym kształcie
Opis produktu
Lustro Plama no.3 – organiczny kształt
Lustro dekoracyjne o nieregularnym organicznym kształcie przyciąga wzrok i wprowadza dynamikę do wnętrza. Miękkie i opływowe linie zwierciadła dodają pomieszczeniu lekkości i oryginalności. Lustro Plama no.3 będzie niebanalną dekoracją salonu, przedpokoju czy łazienki. Doskonale wygląda w nowoczesnych, minimalistycznych wnętrzach, ale w tych bardziej tradycyjnych, czy eklektycznych również sprawdza się bardzo dobrze.
Projekt lustra: Wioletta Cielemęcka
Nasze lustro Plama no.3 zostało docenione przez niezależnych ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego i było finalistą prestiżowego konkursu Dobry Wzór 2021
Fot. Jakub Nanowski Perspektywa, projekt Zuza Pikiel i Agata Piltz
Mocowania umożliwiają zawieszenie lustra Plama no.3 zarówno w pionie jak i poziomie.
Fot. Yassen Hristov, projekt PocoDesign
Parametry lustra Plama no.3
Lustrzana tafla Opti White
[pw_modul=pw_modul_param_lustro_opti]
Folia ochronna
[pw_modul=pw_modul_param_folia]
Wieszaki
[pw_modul=pw_modul_wieszaki_dualsystem]
Dostępne wymiary
- Standardowe wymiary (wymiary podane w najszerszym miejscu, boki prostokąta w który wpisane jest lustro - patrz ostatnie zdjęcie): 50x64, 55x70, 60x77, 65x83, 70x89, 75x96, 80x102, 85x109, 94x120, 100x128, 110x140 cm.
- Można też zamówić na indywidualny wymiar.
- Grubość tafli lustra: 4 mm
- Odległość lustra od ściany: 5 mm
Gwarancja
[pw_modul=pw_modul_param_gwarancja]
POLEROWANA KRAWĘDŹ
Lustro Plama no.3 nie ma ramy. Brzeg lustra jest starannie wykończony, szlifowany i polerowany, dzięki czemu krawędź pięknie połyskuje.
Lustro Plama no.3 doskonale wygląda zarówno we wnętrzach eklektycznych jak i w modnych stylach takich jak japandi czy wabi-sabi
Fot. @i.tam.i.tu /instagram
[pw_modul=pw_modul_ikonki]
[pw_modul=pw_modul_faq_produkty]
[pw_modul=pw_modul_prawa_autorskie]
Opinie o produkcie (0)
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.